بلاگ دانلود

این وبگاه شامل انواع فایل های دانلودی ( اعم از بازی ، نرم افزار ، فیلم ، و... ) میباشد

دانلود رایگان نرم افزار دریافت طلا ، اکسیر و جم رایگان کلش اف کلنز و کسب درامد

نرم افزار دریافت طلا ، اکسیر و الماس ( نسخه 2.2 ) » به وسیله ی این برنامه ی خارق العاده ، می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک ساده هر مقدار از منابع بازی را که می خواهید به حساب خود واریز نمایید ! ( جم و اکسیر و طلا ) اساس کار برنامه بسیار ساده است ! این برنامه به هیچ وجه سرور را هک نمی کند بلکه با فرستادن پیام های گوناگون که حاوی اطلاعات نادرست هستند ، کاری می کند که مقداری منابع به حساب شما در بازی واریز شود . ساخت و دیاگ نسخه جدید این برنامه برای تیم 6 نفری ما 8 ماه طول کشید ! تنها به این دلیل که نسخه های بازی دایماً به روز رسانی می شد و این امر کار ما را بیش از پیش دشوار می کرد . مشابه خارجی این برنامه نیز وجود دارد که البته برای کاربران ایرانی جواب نمی دهد و در نسخه ی جدید نیز غیر فعال شده . لازم به ذکر است این برنامه هیچ گونه خطری برای اکانت شما ندارد . . .

روش استفاده :: ابتدا باید بازی کلش را در رایانه ی خود اجرا کنید برای این منظور کافیست شبیه ساز اندروید ویندوز - بلواستکس - را دانلود نموده و بر روی سیستم خود نصب کنید ( برای دانلود در اینترنت جست و جو کنید ) سپس بازی کلش اف کلنز را در بلواستکس نصب نموده و آن را اجرا کنید ( با کامپیوتر وارد اکانت کلش اف کلنز خود شوید ! ) سپس درحالی که بازی در رایانه ی شما در حال اجراست ، برنامه ی ما را اجرا نموده و منابع مرود نظر خود را انتخاب نمایید . ( توجه کنید که برای برقراری ارتباط با سرور اتصال به شبکه اینترنت ضروری است ) سپس منتظر بمانید تا منابع به حساب شما واریز شوند توجه داشته باشید که واریز منابع بین 1 تا حداکثر 2 ساعت به طول می انجامد در طی این مدت به هیچ وجه نباید بازی را ببندید در غیر این صورت با خطا مواجه خواهید شد . نکته :: هر چه سرعت اینترنت شما بالا تر باشد و منابع کمتری وارد نمایید واریز منابع سریع تر خواهد بود . . .

برای استفاده از این برنامه باید حداقل مایکروسافت دات نت فریم ورک 3.5 بر روی سیستم شما نصب باشد . این برنامه به طور پیشفرض بر روی بسیاری از سیستم ها نصب است . اما اگر فاقد آن می باشید می توانید از اینجا دریافت کنید ...

برخی ویژگی های برنامه :

- رایگان بودن

- حجم کم و اجرای سریع

- برنامه نویسی با الگوریتم های قدرتمند

- استفاده ی آسان و راحت

- عدم داشتن خطر حذف شدگی برای اکانت

- ظرفیت ورودی منبع با مقدار بالا

- رابط کاربری جذاب

- عدم نیاز به نصب و قابل حمل

تغییرات در این نسخه ::

- کمتر شدن حجم برنامه

- کاهش زمان واریز منابع

- افزایش ظرفیت پذیرش ورودی منابع

- رفع برخی خطا های جزیی

* با تشکر از تمامی کسانی که ما را در ساخت برنامه یاری نمودند .

لطفاً ما را از نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با این نرم افزار کاربردی بهره مند سازید - با تشکر
برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

همین حالا دانلود کنید!
.
عنوان: نرم افزار هک کلش اف کلنز
حجم: 11 مگابایت
توضیحات: نرم افزار دریافت منابع رایگان بازی کلش اف کلنز ( طلا ، اکسیر و جم )
راهنمای دانلود :: پس از کلیک بر روی لینک و انتقال به صفحه دانلود بر روی دکمه "دانلود کند" کلیک کنید ، سپس در صفحه باز شده روی عبارت "ایجاد لینک دانلود" کلیک کنید سپس کمی به پایین صفحه رفته و بر روی لینک دانلود یا عبارت دانلود فایل کلیک نمایید. / پس از دانلود در صورت بروز مشکل در باز کردن فایل ، آخرین نسخه نرم افزار Win rar را نصب کنید.

نرم افزار هک کلش اف کلنز
نمایی از برنامه


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan