بلاگ دانلود

این وبگاه شامل انواع فایل های دانلودی ( اعم از بازی ، نرم افزار ، فیلم ، و... ) میباشد

اجرای بهتر و روان بازی ها ( کاربردی و تست شده )


سلام خدمت دوستان عزیز، بیشتر گیمرها و کسانی که با برنامه های گرافیکی کار میکنند میدانند که کم کردن رزولیشن بازی باعث میشود که از لگ یا افت فریم بازی کاسته شود. اما اغلب اوقات با کم کردن رزولیشن از کیفیت بازی یا برنامه به طور چشمگیری کاسته می شود. در این پست قصد داریم نحوه ی کم کردن رزولیشن با حداقل افت کیفیت را آموزش بدیم.



» این آموزش برای بازی هایی که قابلیت تغییر حالت صفحه به ویندوز رو دارند امکان پذیر است

ابتدا بازی را اجرا کنید و به تنظیمات صفحه ی بازی وارد شوید و حالت صفحه را از تمام صفحه به ویندوز تغییر دهید و آن را اعمال کنید، حال با استفاده از موشواره (ماوس) پنجره ی بازی را به دلخواه کوچک کنید؛ ( ترجیحا رزولیشن بازی به 480*600 برسد) و اکنون وارد تنظیمات زوم ویندوز شوید. ( برای اینکار میتونید در قسمت جستجوی ویندوز کلمه زوم را وارد کرده تا برنامه زوم نمایش داده شود ) .

صفحه را به اندازه صفحه بازی زوم کنید؛ ( از کلید های : ویندوز با + و ویندوز با - برای زوم بیشتر یا کمتر میتوانید استفاده کنید) در این حالت با از دست رفتن حداقل کیفیت در بازی شما میتوانید بازی را با تغییر چشمگیری نسبت به حالت تمام صفحه انجام دهید و از آن لذت ببرید. این روش روی بازی های تک تیر انداز حرفه ای 3 ، کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم ، کال اف دیوتی بلک اپس 3 و کال اف دیوتی جنگ های پیشرفته امتحان شده و در تمامی بازی های افت فریم به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan